عصر خودرو

با ثبت بیشترین حجم و ارزش معاملات؛

بانک، خودرو و شیمیایی ها درصدر ایستادند

عصر بازار: در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران سهامداران شاهد افت شاخص کل و حجم و ارزش معاملات بودند.

بانک، خودرو و شیمیایی ها درصدر ایستادند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در نتیجه معاملات روز جاری سهامداران بیش از 484 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 944 میلیارد ریال در 26 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    همچنین در این روز شاخص کل با افتی 44 واحدی در عدد 62هزار و 811 واحد قرار گرفت. این متغیر روزهاست برای عبور از کانال 62 هزار واحدی تلاش می کند اما همچنان در مرز کانال 63 هزار واحدی در حال درجا زدن است.

    نمادهای مخابرات، بانک پاسارگاد، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی جم با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مانع افت بیشتر این متغیر شدند. این در حالی بود که پتروشیمی پردیس، پتروشیمی خلیج فارس و ارتباطات سیار با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص افت بیشتر این متغیر را رقم زدند.

    همچنین سه گروه بانک ها، شیمیایی و خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

    نمادهای قند شیرین خراسان، روزدارو، سرمایه گذاری آتیه دماوند، توسعه معادن روی، حمل و نقل خلیج فارس، ایرکا پارت صنعت و داروسازی امین امروز با بیشترین رشد قیمت در صدر جدول معاملات قرار گرفتند.

    این در حالی بود که سیمان قائن، مس شهید باهنر، صنعتی باما، تکنوتار، زامیاد، آبسال و تامین ماسه ریخته گری با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

    همچنین در پایان معاملات امروز ایران خودرو با معامله 119 میلیون سهم به ارزش 236 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد.

    همچنین سهامداران اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، پلی اکریل، قند قزوین، قند اصفهان، گروه صنعتی ملی، قند مرودشت و روزدارو برای خرید سهام این شرکت ها بیشترین تقاضا را ثبت کردند.

    این در حالی بود که سیمان اصفهان، گرانیت بهسرام، کاغذ سازی کاوه، سازه پویش، اوراق مشارکت شهرداری شیراز، خوراک دام پارس و پتروشیمی خارک با طولانی ترین صف های فروش مواجه شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها