عصر خودرو

مدیر توسعه بازار شرکت کارگزاری بورس‌بهگزین :

"فولاد کاوه " ۲۲ مهر ماه معارفه می‌شود

عصر بازار-شرکت فولاد کاوه جنوب کیش جلسه معارفه را به منظور تشریح برنامه‌های جاری و آتی، روز شنبه‌ مورخ ۲۲/ ۰۷/ ۱۳۹۶ برگزار می‌کند.

"فولاد کاوه " ۲۲ مهر ماه معارفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،کرمان‌چی، مدیر توسعه بازار شرکت کارگزاری بورس بهگزین با بیان این مطلب گفت: به دنبال پذیرش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در بورس اوراق بهادار، جلسه معارفه این شرکت روز شنبه 22 مهر ماه برگزار می شود.

    وی افزود :در این نشست که با حضور مدیران ارشد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس برگزار می شود ، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت فولاد کاوه جنوب کیش پاسخگوی سوالات سرمایه گذاران و مدعوین خواهند بود.

    کرمانچی ادامه داد: این شرکت در 29 دیماه 1395 در بورس تهران پذیرش و نماد ان در 29 دیماه همان سال در فهرست بورس تهران درج شد.

    مدیر توسعه بازار شرکت کارگزاری بورس بهگزین در پایان ضمن دعوت از سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار سرمایه برای حضور در این نشست اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در جلسه  معارفه و آشنایی با وضعیت شرکت فولاد کاوه جنوب که ساعت 14 مورخ 22 مهر ماه در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

    برچسب ها