عصر خودرو

نگاه نگران سهامداران خودرویی به چالش‌های پیش روی گروه

عصر بازار- امروز شاخص کل گروه خودرو و ساخت قطعات با افت ۳۲ واحدی در ارتفاع ۱۶ هزار و ۲۹.۷ واحد ایستاد.

نگاه نگران سهامداران خودرویی به چالش‌های پیش روی گروه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،روز جاری تعداد بیش از 121 میلیون ورقه سهم خودرویی به ارزش 15 میلیارد تومان  معامله شد و شاخص گروه فاصله چندانی تا عقبگرد به ارتفاع 15 هزار واحدی ندارد.
    هم چنین نماد لیدر خساپا روز جاری به قیمت 105 تومان که کف حمایتی محکم سهم هست رسید و اگر طی معاملات هفته آتی از این سطح پایین تر رود، شاهد ریزش قابل توجه گروه و بازار بورس خواهیم بود.
    خودرو نیز حوایل صفر منفی در قیمت 244.8 تومان به کار خود پایان داد، مابقی نمادها نیز کم رمق بودند و رشد و افتهای جزئی را به ثبت رسانیدند در این میان خاهن که چند روزی مورد توجه اهالی بازار قرار گرفته بود  امروز علی رغم شفاف سازی در کدال مبنی بر قرار داد ساخت و فروش قالب د با شرکت ایتالیایی ساپکو، حوالی صفر مثبت تابلو در قیمت پایانی  381 تومان قرار گرفت.
    به این ترتیب بیشترین رشد قیمتی امروز گروه به نماد خوساز در قیمت 177 تومان با رشد 3 درصدی تعلق گرفت و هیچ نمادی در روز جاری بیشتر از 1 درصد افت قیمتی تجربه نکرد.
    لازم به ذکر است،  از چالش های مهم پیش روی گروه می توان به احتمال شکسته شدن حمایت محکم 105 تومانی سایپا و رسیدن شاخص به کانال 15 هزار واحدی، تعهد و یا عدم تعهد ترامپ به برجام و افزایش نرخ دلار به بالای سطح روانی 4 هزار تومان اشاره کرد.

    برچسب ها