عصر خودرو

رشد کم جان شاخص بورس با کمک پالایشی ها

عصر بازار- امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه شاخص کل بورس با کمک نمادهای شفن، شتران، شپنا و شپدیس توانست رشد جزئی ۹.۶۶ واحدی را ثبت کند.

رشد کم جان شاخص بورس با کمک پالایشی ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»  ،روز جاری شاخص کل بورس تهران به 84 هزار و 744 واحد رسید، نماد شفن با 16.56 واحد بیشترین تاثیر مثبت و های وب با 15.13 واحد بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص گذاشتند.
    در این روز ارزش معاملات بورس بالغ بر 141.8 میلیارد تومان بود و حجم معاملات 792 میلیون و 370 هزار شد، نمادهای پربیننده بازار امروز شامل های وب، خساپا، چدن، خودرو، وبملت، شتران و آپ بود که در این بین شتران در حاشیه 1 درصد مثبت بیشترین رشد را داشت.
    گفتنی است، بیشترین رشد قیمتی بازار امروز به ترتیب به نمادهای غاذر، سکرما، کپشیر، ثاباد، غپاک، غمهرا و چکارن تعلق گرفت، در مقابل نمادهای شپترو، چفیبر، قشهد، سغرب، کهرام، وصنا و کساپا با بیشترین افت قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.
    در پایان معاملات امروز نماد فایرا با جابه جایی 73.6 میلیون ورقه سهم به ارزش 13 میلیارد تومان بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار را به خود تخصیص داده بود. همچنین در روز جاری دو نماد وآذر و دپارس متوقف شدند.
    علی رغم اینکه شرایط بنیادی برای برخی سهم ها و گروه ها در این هفته تقویت شد مانند نرخ های جهانی فلزات و نفت  و همچنین رشد نرخ دلار به بالای 4000 تومان  شاهد کم میلی بازار در خرید و عدم توجه به گروه ها هستیم. این در حالی است که در هفته جاری شاهد افت بیشتر نرخ سود اوراق مشارکت نیز بودیم ،از طرفی شنیده می شود که ترامپ قصد حفظ برجام را دارد، به شرطی که نظارت ها از سوی کنگره سختگیرانه تر شود .

    برچسب ها