عصر خودرو

با برگزاری رویداد جذب سرمایه ؛

زمینه تعامل سرمایه‌گذاران و فعالان دانش‌بنیان ایجاد می‌شود

عصر بازار- نخستین دوره از سلسله رویدادهای Tech Deal با هدف جلب سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع به کسب و کارهای دانش‌بنیان بومی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و فن‌بازار ملی ایران برگزار می‌شود.

زمینه تعامل سرمایه‌گذاران و فعالان دانش‌بنیان ایجاد می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسکانیوز ، به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین دوره از رویدادهای Tech Deal با رویکرد Investor Day و با هدف معرفی طرح های فناورانه در حوزه ی تجهیزات پزشکی و فناوری های پیشرفته برای به جذب سرمایه گذاران به این طرح‌ها، با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی تهران، مرکز فن بازار ملی ایران و شرکت توسعه ارتباطات بازار شریف به عنوان کارگزار معاونت علمی و فناوری برای حمایت از طرح‌های نوآورانه و در یک روز برگزار می‌شود.

    ایجاد زمینه تعامل صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران

    این رویداد فرصتی را فراهم می‌آورد تا سرمایه گذاران و صاحبان صنایع مرتبط نیز برای حضور در این رویداد، با برگزاری نشست‌های گوناگون با یکدیگر مذاکره کنند و ضمن ارائه توانمندی‌های خود، زمینه توسعه کسب و کارهای فناور و دانش‌بنیان در عرصه صنعت فراهم شود. در این رویداد، سرمایه‌گذاران و صاحبین صنایع با جدیدترین فناورانه و کسب وکارهای دانش بنیان حوزه کاری خود که توسط فعالان فناور خلاق و نوآور بومی ایجاد شده‌اند آشنا می‌شوند.

    علاوه بر حضور فناوران و صاحبان طرح های نوآورانه که به ارائه طرح‌ها و دستاوردهای خود می‌پردازند، همچنین صنعتگران و صاحبان کسب و کارهای گوناگون، بنگاه های سرمایه‌گذاری، مشتریان بالقوه اختراعات و نیز هیئت داوران که شامل منتخبی از خبرگان هر صنعت هستند در این رویداد یک‌روزه حضور خواهند یافت.

    برگزاری دو پانل تخصصی

    از برنامه‌های رویداد Tech Deal می‌توان به برگزاری 2 پانل تخصصی با هدف آشنایی صاحبان ایده و کسب و کارها با حوزه‌های مهم فناوری اشاره کرد. بر همین اساس پانل تخصصی تجهیزات پزشکی از ساعت 9الی 12 و نانوفناوری از ساعت 14الی 17برگزار می‌شود.

    مهمترین ویژگی متفاوت این رویداد با سایر رویدادهای مشابه را استفاده از داوران خبره هر صنعت برای ارزیابی طرح های فناورانه و راستی آزمایی ایشان در روز رویداد دانست.

    بر اساس این گزارش، نخستین رویداد Tech deal چهارشنبه 26مهرماه سال جاری با معرفی ایده‌های نوآورانه و کسب و کارهای فناور، برگزاری پانل‌های تخصصی و نشست‌های مذاکره میان صاحبان کسب و کارها و سرمایه‌گذاران در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها