عصر خودرو

ثبت یک هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال معامله در فرابورس ایران

عصر بازار: امروز در فرابورس ایران، ۹۳ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

ثبت یک هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال معامله در فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در پایان معاملات امروز شاخص کل فرابورس با افزایش 3.4 واحدی در جایگاه 700 واحدی قرار گرفت که بیشترین تاثیر مثبت را در این وضعیت، شرکت‌های پالایش نفت تهران و پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان داشتند.
    معاملات امروز در حالی پایان یافت که 93 میلیون و 100 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 886 نوبت به ارزش یک هزار و 503 میلیارد و 990 میلیون ریال داد و ستد شد.
    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با ثبت معامله 13 میلیون و 510 هزار سهم به ارزش 19 میلیارد و 570 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را از آن خود کرد.
    همچنین، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام تدبیرگران فارس و خوزستان، پالایش نفت شیراز و پالایش نفت لاوان بود و نماد شرکت‌های خدمات بندری سینا، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت تهران، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، قند شیروان و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.
    از سوی دیگر، صنعتی مینو، کوثر مرکزی و شمال شرق شاهرود بیشترین افت قیمت را تجربه کردند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 620 تا 680 هزار ریال معامله شد.
    همچنین در روز جاری، 10 هزار ورقه اسناد خزانه اسلامی در محدود قیمت 918 هزار ریال داد و ستد شد.
    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 150 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت شهرداری مشهد با داد و ستد 960 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت بیمه دی با توجه به تعدیل با اهمیت پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94، متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها