عصر خودرو

هیجانات بازار سرمایه فروکش کرد

عصر بازار- یک کارشناس بورس گفت: در حال حاضر هیجانات دو روز گذشته بازار سرمایه فروکش کرده و شاخص بر مدار تعادل است.

هیجانات بازار سرمایه فروکش کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، مهدی طحانی افزود: بازار سرمایه در دو روز گذشته نوسانات منفی شدیدی را تجربه کرد.

    وی همچنین اظهارداشت: دیروز اگر بلوک های ابتدای بازار نبود امکان تنزل شاخص بورس تا مرز 700 تا 800 واحد وجود داشت.

    این کارشناس بورس با اعلام اینکه بازار سرمایه در شهریور ماه امسال از رشد مناسبی برخوردار بوده است، گفت: هر روز نباید انتظار داشت بازار سرمایه مثبت باشد.

    وی افزود: در حال حاضر هیجانات بازار دو روز گذشته فروکش کرده و شاخص متعادل است.

    طحانی تصریح کرد: شاخص بورس امروز با 61 واحد مثبت هم اکنون در محدوده 84 هزار و 622 واحد قرار دارد.

    وی گفت: در شرایط حاضر سرمایه گذاران بصورت فردی به امر سرمایه گذاری در بورس اقدام می کنند و کمتر با شرکت های مشاور سرمایه گذاری که از سازمان بورس مجوز فعالیت دارند در ارتباط هستند.

    این کارشناس بازار سرمایه افزود: بهتر اینکه افراد برای سرمایه گذاری در بازار بورس از تجربیات و رهنمودهای شرکت های معتبر مشاور سرمایه گذاری بهره مند شوند.

    وی با بیان اینکه هم اکنون فرصت سرمایه گذاری در بورس بیشتر از تهدیدات است، اظهارداشت: افراد برای سرمایه گذاری و بهره مندی از سود مناسب در بورس بطور حتم با کارشناسان و اهل فن مشورت کنند.

    طحانی ضمن اشاره به وضعیت تعادل و مثبت تمامی گروه های فعال در جریان معاملات امروز بورس بجزء گروه آی تی گفت: هم اکنون قیمت این گروه ها برای سرمایه گذاری جذاب و از نظر تکنیکالی اغلب روی خط حمایت قرار دارند.

    وی در در ادامه با اعلام اینکه بازار سرمایه تا 20 مهر ماه جاری به دلیل موارد و مسائل مربوط به بحث برجام در بلاتکلیفی بسر خواهد برد، افزود: در این مدت بازار با معاملات کم حجم روبه رو می شود.

    برچسب ها