عصر خودرو

مدیرعامل یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در جمع سهامداران:

آن‌هایی که به بورس نمی‌آیند ضرر می کنند

عصر بازار- مدیرعامل شرکت "های وب"(ارائه دهنده خدمات اینترنتی) که به تازگی وارد بورس شده معتقد است آن‌هایی که به بورس نمی‌آیند ضرر می‌کنند، چرا که نه تنها از طریق بازار سرمایه می‌توان تامین مالی کرد بلکه بورسی شدن باعث هم افزایی و بالا رفتن سود می شود. او می‌گوید با ورود به بورس تامین مالی شرکت راحت تر شده و درصدد این است که این هزینه را کاهش دهد.

آن‌هایی که به بورس نمی‌آیند ضرر می کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، ایمان میری در نشستی که با فعالان بازار داشت درباره علت‌اش برای ورود به بورس، گفت: به بورس آمدیم تا هم افزایی صورت گیرد و همه سود کنیم به نظر من آن هایی که به بورس نمی آیند اشتباه میکنند چرا که ورود به بورس باعث ایجاد سود بهتری می شود.

    وی ادامه داد: شرکتی که به بورس می‌آید نمی‌تواند کار خلاف انجام دهد، چرا که ما از زمانی که بورسی شدیم حتی وقتی می خواهیم آب بخوریم باید آن را اعلام کنیم.

    مدیر عامل این شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی با اشاره به مزیت تامین مالی در بورس اظهار کرد: شرکت‌ها در بورس سریع تر تامین مالی می کنند، قبل از ورود به بورس وقتی میخواهیم از بانک وام بگیریم مشکلاتی پیش روی ما بود اما الان که بورسی هستیم تامین مالی راحت تر است. ابزارهای خیلی خوبی در بورس وجود دارد و می شود با دید هم افزایی از آن ها بهره برد.

    میری در پاسخ به سوالی درباره هزینه تامین مالی شرکت گفت: باید هنرمندانه هزینه تامین مالی شرکت را پایین آورد، ما تازه وارد بورس شده‌ایم، در این مورد به ما فرصت دهید.

    وی در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی سود در دو سال آینده، گفت: سود سال 1397 را 237 میلیارد تومان و سود سال 1398 را 356 میلیارد تومان پیش بینی کرده‌ایم. همچنین فروش 1397 و 1398 را به ترتیب 547 میلیارد تومان و 858 میلیارد تومان پیش بینی کرده‌ایم.

    وی درباره قرارداد شرکت با ودافون گفت: قرارداد شرکت با ودافون بسیار شفاف است، این قرار داد با اخذ تمام تاییدیه ها انجام شده و حتی در اختیار سازمان بورس قرار گرفته است. غالب این قرارداد مشاوره و ارائه سرویس به مشتریان ودافون در ایران است.

    میری ادامه داد: تفاوت های وب با سایر اکثریت FCP ها این است که های وب شبکه 4G دارد و این باعث میشود هزینه تمام شده های وب کمتر باشد و سود شرکت بیشتر شود.

    مدیرعامل این شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی درباره برگزاری این جلسه با حضور فعالان بازار سرمایه نیز گفت: با توجه به جدید بودن سهم و اینکه این صنعت در بورس جدید است، خواستیم جلسه ای برگزار کنیم که به سوالات دوستان پاسخ دهیم چرا که در فضای مجازی ابهاماتی وجود داشت. این جلسات به شفاف سازی سهم کمک می‌کند تمام ناشران در بازارهای سرمایه دنیا باید حداقل هر فصل یک بار چنین جلسه‌ای با سهامداران و سرمایه‌گذاران داشته باشند.

    برچسب ها