عصر خودرو

مدیریت تحقیق و توسعه بورس اوراق بهادار تهران منتشر کرد؛

بورس‌ها، مسئولیت و اقدامات آنها در قبال مسائل زیست محیطی، اجتماعی و راهبری

عصر بازار- گزارش بورس‌ها، مسئولیت و اقدامات آنها در قبال مسائل زیست محیطی، اجتماعی و راهبری منتشر شد .

بورس‌ها، مسئولیت و اقدامات آنها در قبال مسائل زیست محیطی، اجتماعی و راهبری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، مدیریت تحقیق و توسعه بورس اوراق بهادار تهران طی گزارشی مسئولیت و اقدامات بورس‌ها در قبال مسائل زیست محیطی، اجتماعی و راهبری را بررسی کرده است.

    گزارش مذکور که در رابطه با مسئولیت اجتماعی بورس ها است، از سه بخش اصلی تشکیل‌شده است. در ابتدای گزارش به تعریف مسئولیت اجتماعی و سیر تغییر و تحول آن در سال های گذشته در عرصه‌ی جهانی پرداخته‌شده است.

    در ادامه این گزارش به آخرین گزارش فدراسیون بورس های جهانی در رابطه با مسئولیت محیطی، اجتماعی و راهبری اشاره‌شده است.

    در قسمت پایانی این نوشتار فعالیت های انجام‌شده در رابطه با مسئولیت محیطی، اجتماعی و راهبری در بورس های معتبر منطقه و جهان شامل بورس های روسیه، ترکیه، اندونزی و... پیشِ ‌روی خواننده قرارگرفته است.

    همچنین فعالیت هر یک از بورس های یادشده در رابطه با مسئولیت اجتماعی و توجه به توسعه پایدار و ارایه راهکار آنان در زمینه پایداری از مباحث مطرح‌شده در این قسمت است. فعالیت های فرهنگی و هنری، فعالیت گروه های موسیقی، پشتیبانی از فعالیت های ورزشی، برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی در رابطه با بازار سرمایه و مشارکت در دانشگاه های معتبر بین المللی، افزایش مشارکت و همکاری با سازمان‌های بین‌المللی و کاشت درخت برای ایجاد محیط‌زیست سالم و پایدار ازجمله اقدامات بورس ها است.

    برچسب ها