عصر خودرو

کشتی‌آرای:

رشد نرخ دلار، سکه را گران کرد

عصر بازار- رییس اتحادیه طلا و جواهر دلایل رشد قیمت طلا و سکه طی دیروز و امروز را افزایش نرخ دلار در بازار اعلام کرد.

رشد نرخ دلار، سکه را گران کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، محمد کشتی آرای با بیان اینکه نرخ سکه امروز در بازار به مرز یک میلیون و 300 هزار تومان رسیده است، اظهارداشت: رشد قیمت ها در بازار داخلی طلا و سکه در حالی رخ داده که نرخ جهانی هر اونس طلا رشد محسوسی نداشته و نوسان محدودی معادل دو تا پنج دلار داشته است.

    رییس اتحادیه طلا و جواهر، التهاب در بازار ارز را دلیل رشد قیمت ها در بازار داخلی طلا و سکه عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه قیمت ها در بازار ارز لحظه ای است نرخ ها در بازار طلا نیز صعودی شده است.

    وی درباره وضعیت خرید و فروش در بازار گفت: عرضه و تقاضا در بازار معمولی است؛ اما فروش ها با احتیاط انجام می شود و همین امر باعث شده تا فروشندگان رغبت کمتری در  معاملات داشته باشند و همین امر نیز به افزایش قیمت ها در بازار دامن می زند.

    وی ادامه داد: البته ناگفته نماند که تعداد خریداران در بازار همانند روزهای گذشته است و تفاوت محسوسی در این بخش وجود ندارد بر همین اساس رغبت برای خرید در بازار زیاد است.

    نرخ سکه تمام بهار آزادی روز گذشته 30 هزار تومان رشد یافته بود و امروز نیز در ادامه این روند 10 هزار تومان تا این لحظه از معاملات رشد داشته است.

    برچسب ها