عصر خودرو

انعقاد ۳۵ هزار قرارداد آتی سکه

عصر بازار- حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۳۵ هزار و ۳۳۳ قرارداد و ارزش معاملات نیز به ۵ هزار و ۱۳۶ میلیارد ریال رسید.

انعقاد ۳۵ هزار قرارداد آتی سکه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، روز گذشته در بازار نقدی طلا، سکه در ادامه روند افزایشی شروع هفته، با روند صعودی قابل ملاحظه‌ای همراه شد و سکه تمام طرح جدید با 27 هزار تومان افزایش با قیمت یک میلیون و 282 هزار تومان فروخته شد.

    به این ترتیب بازار سکه با تحولات زیادی همراه و علاوه بر سکه تمام که با جهش چشمگیری مواجه شد، سایر اقلام سکه نیز افزایش قیمت پیدا کرد. نیم سکه 656 هزار تومان، ربع سکه 381 هزار تومان و سکه گرمی 251 هزار تومان عرضه شد.

    در بازار طلا هم هر گرم طلای 18 عیار در آستانه 123 هزار تومان قرار گرفت و هر مثقال طلا به بیش 532 هزار تومان رسید. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی بدون تغییر 1277 دلار و 10 سنت داد و ستد شد.

    در همین حال روز گذشته بهای سکه در 5 سررسید آتی روندی مثبت را تجربه کرد. به این ترتیب سکه در قرارداد تحویل آبان ماه رشد 1.53 درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و 310 هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و 347 هزار تومان دادوستد شد که 0.89 درصد رشد داشت.

    از سوی دیگر سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و 377 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که 1.09 درصد رشد داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال 97 با 0.81 درصد رشد با رقم یک میلیون و 421 هزارتومان داد و ستد شد.

    در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال 97 با 1.23 درصد رشد با رقم یک میلیون و 467 هزارتومان داد و ستد شد.

    برچسب ها