عصر خودرو

بررسی فهرست جدید قیمت ها؛

کدام مواد پلیمری در سراشیبی قیمت قرار گرفتند؟

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲ و ۱۶ مهرماه نشان می دهد که برخی از کالاها با افزایش و برخی دیگر نیز با کاهش روبه رو شده اند.

کدام مواد پلیمری در سراشیبی قیمت قرار گرفتند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ، بیشترین افزایش قیمت در گروه مصحولات پلیمری متعلق به پلی پروپیلن نساجی با 5.1 درصد رشد است، این کالا از رقم 3 هزار و 974 تومان به 4 هزار و 177 تومان رسیده است.

    در رتبه دوم افزایش قیمت ها هم پلی پروپیلن های شیمیایی با 4.6 درصد رشد قرار دارد، این کالا از رقم 4 هزار و 499 تومان به 4 هزار و 707 تومان رسیده است.

    همچنین در ادامه پلی اتیلن های اکستروژن با 4 درصد رشد نسبت به دو هفته قبل قرار دارند، این کالاها 187 تا 202 تومان رشد قیمت داشتند.

    همچنین پلی اتیلن سنگین بادی با 3 درصد رشد قیمت در رده بعدی افزایش قیمت های پایه قرار دارد، در ادامه پلی اتیلن های سبک خطی، پلی اتیلن های سنگین فیلم و پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری نیز روندی افزایشی داشتند.

    پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی نیز نسبت به دو هفته قبل روندی افزایشی داشتند.

    نگاهی به کاهش قیمت ها

    در همین حال برخی از محصولات با افت قیمت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند که در صدر آنها استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره با 260 و 263 تومان کاهش قیمت قرار دارند.

    همچنین پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی نیز با 2.1 درصد کاهش قیمت نسبت به دو هفته گذشته در رتبه دوم قرار دارند. در ادامه پی وی سی ها نیز در هفته جاری روندی کاهشی داشتند، افت قیمت جهانی پی وی سی در منطقه جی سی سی از دلایل تغییر جهت بازار این کالا است.

    به این ترتیب این کالاها با 0.7 درصد افت قیمت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند، گریدهای متفاوت این کالا نسبت به دو هفته قبل 25 تا 27 تومان ارزان شدند.

    برچسب ها