عصر خودرو

خودرویی ها در آستانه عقب نشینی به کانال ۱۵ هزار واحدی!

عصر بازار- امروز یکشنبه ۱۶ مهرماه، شاخص گروه خودرو دوباره عقب نشینی کرد و به جز دو نماد خاهن و خپویش که صف خرید داشتند، گروه یکدست سرخ شد.

خودرویی ها در آستانه عقب نشینی به کانال ۱۵ هزار واحدی!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،امروز بازدهی گروه خودرو 3 درصد کم شد و شاخص خودرویی ها با افت سنگین 506 واحدی در ارتفاع 16 هزار و 21 واحد جایی گرفت. نمادهای این گروه در محدوده حمایتی قرار گرفته اند و افت بیشتر گروه توجیه پذیر نیست، با این وجود خودرویی ها که از برجام بیشترین نفع را برده بودند اکنون نگران موضع آمریکا نسبت به این قرار داد هستند.
    به ویژه دیروز شرکت رنو اعلام کرد در صورت تحریم و ایجاد محدودیت از سوی آمریکا بر علیه ایران، این شرکت فعالیت خود را با شرکت های ایرانی قطع خواهد کرد و این موضوع برجو منفی گروه دامن زده است.
    امروز ارزش معاملات گروه خودرو بالغ بر 25 میلیارد تومان شد و تعداد بیش از 222 میلیون ورقه خودرویی دست به دست شد، لذا این گرو صدر نشین بازار در حجم و ارزش معاملات بود.
    در این روز خساپا با قیمت 1,071 ریال، خودرو 2,416 ریال، خزامیا 691 ریال و خاور در قیمت 693 ریال، ورنا 841 ریال و خپارس در قیمت پایانی 803 ریال به کار خود پایان دادند. همانطور که مشاهده می شود قیمتهای کنونی گروه در کف و سطوح حمایتی مهمی قرار دارند.
    با این وجود هیجانات منفی سهامداران خرد موجب کف سازیهای جدید در این گروه شده و باید دید روزهای آتی چه واکنشی نشان خواهند داد.

    برچسب ها