عصر خودرو

در ۶ ماه نخست سال جاری انجام شد؛

تولید بیش از ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

عصر بازار- پالایشگاه نهم، به عنوان بزرگترین پالایشگاه گازی کشور در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز را فرآوری کرده است.

تولید بیش از ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، سید محمد مهدی هاشمی، سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم گفت: به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارکنان این پالایشگاه توانستند با افزایش توان و با انجام به موقع تعمیرات اساسی، گامی بزرگ در راستای تولید مستمر گاز در کشور بردارند.

    هاشمی در ادامه افزود: با رعایت تمام الزامات و آموزش های لازم HSE و در سایه ی همدلی تمام واحدهای پالایشگاه، در 6 ماه نخست امسال بیس از 10 میلیارد و 700 هزار متر مکعب گاز در این پالایشگاه فرآورش شده است.

    وی در ادامه با اشاره به تولید بی نظیر میعانات گازی در بازه زمانی شش ماه نخست امسال در پالایشگاه نهم عنوان داشت: از ابتدای سال تا کنون، حدود 11 میلیون و 600 هزار بشکه میعانات گازی نیز در فاز 12 تولید شده است که این دستاورد عظیم نشان از همت و تلاش شبانه روزی دارد.

    این مقام مسئول، میزان تولید گوگرد دانه بندی شده در 6 ماه نخست امسال نیز مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال، حدود 50 هزار تن گوگرد جامد نیز تولید شده است که این مهم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 20 درصدی داشته است.

    سید محمد مهدی هاشمی، سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم یادآور شد: پالایشگاه نهم به عنوان بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه، 11 درصد گاز کشور و بیش از 16 درصد گاز مجتمع را تامین نموده و توانسته است در بین پالایشگاه های کشور سرآمد باشد.

    برچسب ها