عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر صورت های مالی ۶ ماهه پتروشیمی فن آوران

عصر بازار: شرکت پتروشیمی فن آوران در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی ۹۴ مبلغ یک هزار و ۹۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال سود خالص داشت و بر این اساس مبلغ ۲۰۵۰ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

نگاهی بر صورت های مالی ۶ ماهه پتروشیمی فن آوران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پتروشیمی فن آوران صورت های مالی 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال جاری را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در دوره یاد شده مبلغ پنج هزار و 593 میلیارد و 575 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به دو هزار و 370 میلیارد و 764 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری،عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ یک هزار و 417 میلیارد و 948 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره هزینه های مالی کسر و با افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص به مبلغ یک هزار و 947 میلیارد و 520 میلیون ریال دست آمد و بر این اساس مبلغ 2050 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره،سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ دو هزار و 974 میلیارد و 395 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها