عصر خودرو

در نیمه نخست سال جاری؛

۱۱۰ کد سهامدار خارجی صادر شد

عصر بازار- در نیمه نخست سال جاری بیش از ۱۱۰ کد سهامدار خارجی صادر شده که با این وجود تعداد سرمایه‌گذاران خارجی فعال در بازار سرمایه به ۹۱۶ کد رسید.

۱۱۰ کد سهامدار خارجی صادر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان در نیمه نخست سال جاری 110 کد سهامدار خارجی صادر شد که از این میان، 79 کد سرمایه‌گذار خارجی حقوقی و 31 سرمایه‌گذار حقیقی صادر شده است که بر این اساس تعداد سرمایه‌گذاران خارجی فعال در بازار سرمایه ایران به رقم 916 کد رسید.

    همچنین 4 سهامدار حقیقی از کشورهای آلمان، امارات و افغانستان (2 نفر) در شهریورماه با پشت سر گذاشتن مراحل قانونی، کد معاملاتی فعالیت خود را دریافت کردند.

    تعداد 7 سرمایه‌گذار حقوقی خارجی نیز از کشورهای چین (دو شرکت)، انگلیس، گرجستان، قطر، ارمنستان و افغانستان در ماه گذشته کد سهامداری خود را از شرکت سپرده گذاری مرکزی دریافت کردند تا تعداد سرمایه گذاران حقوقی خارجی فعال در بازار سرمایه ایران به عدد 216 برسد.

    براساس این گزارش، در حال حاضر سرمایه گذارانی از آمریکا، انگلیس، اسپانیا، روسیه، آلمان، سوییس، سوئد، لهستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان، چین، هلند، هند، ترکیه، لبنان، آفریقای جنوبی، ژاپن، قبرس، ایتالیا، امارات، نروژ، یونان، اندونزی، مالدیو، لهستان، کانادا، جزایر کیمن، هنگ کنگ، قطر، عراق، پاکستان، سوریه، لوکزامبورگ، کویت، نیوزیلند، مالزی، کره جنوبی، گرجستان، ارمنستان، جزایر ویرجین، نیجریه و افغانستان فعال هستند که در این فهرست نام 34 سرمایه گذار ایرانی مقیم خارج از کشور نیز دیده می شود.

    برچسب ها