عصر خودرو

در هفته گذشته ثبت شد؛

انعقاد ۳۹ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالای ایران

عصر بازار- بازیگران معاملات آتی سکه طی هفته گذشته ۳۹ هزار و ۵۶۱ قرارداد به ارزش ۵ هزار و ۶۱۴ میلیارد ریال را در بورس کالای ایران منعقد کردند که قرارداد تحویل تیرماه سال آینده، پرطرفدارترین سررسید بازار بود.

انعقاد ۳۹ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ، بررسی جزییات معاملات هفته گذشته بازار آتی سکه نشان می دهد که طبق روال همیشگی معاملات، بیشترین حجم و ارزش بازار به دورترین سررسید اختصاص داشت به طوریکه معامله گران در قرارداد تیر ماه سال آینده 31 هزار و 787 قرارداد را به ارزش 4 هزار و 557 میلیارد ریال مورد دادوستد قرار دادند.

    در دومین سررسید فعال سال 97 یعنی قرارداد اردیبهشت سال آینده نیز 4 هزار و 641 قرارداد به ارزش 6 هزار و 466 میلیارد ریال منعقد شد. همچنین به ترتیب در سه سررسید فعال امسال، یک هزار و 64 قرارداد برای تحویل اسفندماه به ارزش یک هزار و 438 میلیارد ریال، 629 قرارداد برای تحویل دی به ارزش 827 میلیارد ریال و یک هزار و 440 قرارداد برای تحویل آبان ماه امسال به ارزش یک هزار و 836 میلیارد ریال به ثبت رسید.

    معاملات آخرین روز معاملاتی هفته گذشته

    نگاهی به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته –پنجشنبه- نشان می دهد که در مجموع 6 هزار و 802 قرارداد به ارزش 996 میلیارد ریال روی تابلوی معاملات ثبت شد. در این روز بهای سکه در سررسید آبان ماه یک میلیون و 280 هزار تومان، سررسید دی یک میلیون و 318 هزار تومان، سررسید اسفند امسال یک میلیون و 356هزار تومان، سررسید اردیبهشت سال آینده یک میلیون و 398 هزار تومان و در آخر بهای سکه در سررسید تیرماه سال 97 با قیمت یک میلیون و 439 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت

    برچسب ها