عصر خودرو

سقوط آزاد قیمت ها در سهام گروه خودرو

عصر بازار- امروز شنبه ۱۵ مهرماه، گروه خودرو تحت تاثیر جو منفی و هیجانی بازار، دوباره درجا زد و در میانه کانال ۱۶ هزار واحدی جا گرفت.

سقوط آزاد قیمت ها در سهام گروه خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»  ،علی رغم اخبار مثبتی که از این گروه به گوش می رسد، به دلیل ابهامات و نگرانی هایی که در خصوص تعهدات ترامپ به برجام وجود دارد، گروه یکدست سرخ پوش شد و نهایتا شاخص خودرویی ها با افت 515 واحدی در ارتفاع 16 هزار و 528 واحد ایستاد، لذا بازدهی گروه معادل 3 درصد افت کرد.
    در این روز سهامداران تعداد بیش از 187 میلیون ورقه سهم خودرویی به ارزش 21.5 میلیارد تومان در 15 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    امروز نمادهای بسیاری از گروه خودرو در حاشیه 4 درصد منفی و با صف فروش و یا در آستانه صف فروش شدن به معاملات خود پایان دادند، در میان این جو منفی رشد حوالی 5 درصد خموتور و صف خرید این قطعه ساز خود نمایی می کرد.
    لیدر گروه نماد سایپا نیز در حاشیه 3درصد منفی با قیمت 1,111 ریال به کار خود پایان داد، با این وجود فروش گروه خودرو سازی سایپا در شش ماه نخست سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، با رشد 42.4 درصدی همراه بوده است.
    از طرفی مدیرعامل رنو در مورد احتمال وضع مجدد تحریم ها از سوی آمریکا گفت: چنانچه همکاری با ایران غیرممکن شود، ما با همکاری هم برنامه ای را طراحی خواهیم کرد تا فعالیت تجاری مان را تعلیق کنیم، اما این بدان معنا نیست که ایران را ترک خواهیم کرد.
    وی با تاکید بر پتانسیل های بازار ایران، افزود: اگر ما بلافاصله نتوانیم کار در ایران را ادامه دهیم، طی یک، دو یا سه سال آینده کار خواهیم کرد زیرا فکر نمی کنم این وضعیتی باشد که می تواند برای همیشه ادامه یابد.

    برچسب ها