عصر خودرو

مدت بازپرداخت ۲۴ ماه

قسط ماهانه وام ده میلیونی کالا حدود ۴۷۰ هزار تومان

عصر بازار: محاسبات بانکی نشان می دهد، اقساط تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت دو ساله، هر ماه حدود ۴۷۰ هزار تومان است و وام گیرنده بیش از ۱۱ میلیون تومان باید پس بدهد.

قسط ماهانه وام ده میلیونی کالا حدود ۴۷۰ هزار تومان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، براساس تصمیم جدید دولت در قالب سیاست های تشویقی به منظور تحریک تقاضا و رفع رکود از بازار قرار است طرحی تحت عنوان "کارت اعتباری خرید کالای ایرانی" در کشور اجرایی شود تا به دنبال آن بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شود.

    آنطور که هاشمی مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت اعلام کرده در این طرح خریداران می توانند با دریافت کارت اعتباری و مراجعه به فروشگاههای اعلام شده نسبت به خریداری کالاهای با کیفیت ایرانی اقدام نمایند.

    وی نرخ سود این تسهیلات 10 میلیون تومانی را 12 درصدعنوان کرد و افزود : فاز اول این طرح که با همکاری بانک مرکزی انجام می شود مشمول کلیه حقوق بگیران و بازنشستگان دولتی خواهد بود. در این طرح باز پرداخت اقساط کالاهای خریداری شده طی 24 قسط تعیین شده است.

    بر اساس این گزارش، محاسبات بانکی نشان می دهد، اقساط تسهیلات 10 میلیون تومانی با سود 12 درصد و بازپرداخت دو ساله، هر ماه حدود 470 هزار تومان است و وام گیرنده بیش از 11 میلیون تومان باید پس بدهد.

    البته براساس ماده 96 قانون مدنی که سیستم بانکی مطابق با آن به ارائه تسهیلات می پردازد فرد تسهیلات گیرنده اگر متأهل باشد به میزان یک چهارم دریافتی خالص ماهانه و اگر مجرد باشد، باید یک سوم خالص دریافتی ماهانه خود قسط پرداخت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها