عصر خودرو

از امروز به مدت ۵ روزکاری؛

پذیره‌نویسی دومین صندوق طلا در بورس کالا آغاز شد

عصر بازار- پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله زرافشان امید ایرانیان از امروز ۱۵ مهر ماه به مدت ۵ روز کاری در بورس کالای ایران آغاز شد.

پذیره‌نویسی دومین صندوق طلا در بورس کالا آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ، بورس کالای ایران اعلام کرد: پذیره نویسی این صندوق که از نوع صندوق های سرمایه گذاری در گواهی سپرده سکه طلا و اوراق مشتقه سکه طلا است، از امروز آغاز شده و تا تاریخ 19 مهر ماه ادامه دارد.

    تاریخ تمدید احتمالی دوره پذیره نویسی از 22 تا 26 مهرماه جاری به مدت 5 روز و تعداد واحدهای سرمایه گذاری قابل انتشار آن 100 میلیون واحد و تعداد واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل پذیره نویسی 99 میلیون واحد به ارزش اسمی هر واحد 10 هزار ریال اعلام شده است که در صورت پذیره نویسی حداقل 9 میلیون واحد سرمایه گذاری عادی (90 میلیارد ریال)، پذیره نویسی این صندوق تکمیل شده و مورد تایید خواهد بود.

    معاملات ثانویه واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله زر افشان امید ایرانیان نیز پس از اتمام دوره پذیره نویسی و ثبت صندوق، در بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله بورس کالای ایران آغاز می شود.

    پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری قابل معامله زرافشان امید ایرانیان معاف از مالیات بوده و کارمزد آن مشابه کارمزد معاملات است.

    موسس، مدیر و بازارگردان این صندوق قابل معامله در بورس، شرکت تأمین سرمایه امید بوده و موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رهبین، متولی آن است. موسسه حسابرسی شاخص اندیشان نیز مسئولیت حسابرسی آن را بر عهده دارد.

    برچسب ها