عصر خودرو

مدیر عامل بانک صادرات ایران چهره ماندگار مدیریت ایران شد

عصر بازار: ​در همایشی که توسط انجمن مدیریت ایران برگزار شد تندیس زرین چهره‌های ماندگار مدیریت ایران به اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.

مدیر عامل بانک صادرات ایران چهره ماندگار مدیریت ایران شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، طی مراسمی به منظور تجلیل از چهره‌های ماندگار مدیریت ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما که با حضور مدیران برتر و برجسته و کارآفرینان نمونه کشور توسط انجمن مدیریت ایران و دبیرخانه اجرایی چهره‌های ماندگار مدیریت ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید بر اساس ارزیابی عملکرد، دستاوردها و مستندات ارائه شده و به انتخاب هیأت داوران گواهینامه و تندیس زرین چهره‌های ماندگار مدیریت ایران به اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا گردید.

    شایان ذکر است در این همایش که صاحب نظران ، اساتید دانشگاهها و کارشناسان و جمعی از مدیران عرصه صنعت و تولید کشور حضور داشتند از مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی  و صنعتگران نمونه کشور قدردانی شد.
    گفتنی است در همایش زنجیره موفقیت سازمانی که با حضور مدیران ارشد بانک‌ها، بیمه‌های خصوصی و دولتی، شرکت های تولیدی برگزار شد، نشان عالی رهبری برتر در صنعت بانکداری به اسماعیل لل‍ه‌گانی، مدیرعامل این بانک اعطاگردید و همچنین نشریه معتبر بنکر که هر ساله نسبت به انتشار رتبه بندی بانک های معتبر جهانی بر اساس شاخص های همچون قدرت، اندازه، حجم ، وضعیت سودآوری و... اقدام می نماید نتیجه رتبه بندی ١۰۰۰ بانک برتر دنیا را در جولای ٢۰١٥ منتشر ساخت که بر اساس رتبه بندی مذکور بانک صادرات ایران به عنوان برترین بانک در میان ١۰۰۰ بانک معتبر جهانی قرار گرفته و جایگاه ٢٧٨ را به خود اختصاص داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها