عصر خودرو

شرکت ایرانی-روسی در ارمنستان کارخانه می سازد

عصر بازار- شرکت ایرانی-روسی «ران سان واشامیر» با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیون دلاری در شهر وانازور ارمنستان دو کارخانه دربرگیرنده ۲۰۰۰ فرصت شغلی می سازد.

شرکت ایرانی-روسی در ارمنستان کارخانه می سازد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری فاکتور. ای ام با اعلام این خبر افزوده است: شورای شهر وانازور برنامه اختصاص زمین در منطقه شیراک با اعطای حق مالکیت را به شرکت ایرانی-روسی تصویب کرده است.
    رسانه ارمنستانی روز پنجشنبه به نقل از مامیگون اصلانیان شهردار وانازور نوشته است: انتظارات بزرگی از این سرمایه گذاری داریم و شرکت روسی-ایرانی در ایران، ترکیه، روسیه و تایلند هم کار تولید کپسول گاز و کربن را انجام می دهد.
    وی افزود: مذاکرات با نمایندگان شرکت ران سان واشامیر ادامه دارد و در مرحله نخست نیز کارخانه تولید کپسول گاز و سپس کربن ساخته خواهد شد.
    به گفته وی، شرکت روسی-ایرانی همچنین احتمال ساخت یک کارخانه فراوری محصولات کشاورزی در ارمنستان را نیز مطرح کرده است. تجهیزات لازم هم در ایران سفارش شده است که انتظار می رود بهار سال آینده کار خود را آغاز کند.
    اصلانیان در پایان افزود: ما نیز اقدام هایی را برای ایجاد ارتباط بین ایران-ارمنستان-گرجستان انجام می دهیم تا تولیدات به اروپا صادر شود.
    پس از سفر دی ماه سال گذشته حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به ایروان و مذاکره با سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان، مذاکرات اعضای هیات عالی همراه با همتایان و سپس رفت و آمد متقابل هیات های مختلف، برنامه ها و زمینه های فراوانی برای توسعه همکاری های دو کشور فراهم شده است.
    ارمنستان با حدود 30 هزار کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در منطقه قفقاز که پس از فروپاشی شوروی در سال 1991 استقلال یافت، با ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و ایران هم مرز است.

    برچسب ها