عصر خودرو

وزیر نفت :

اعضای اوپک هر کاری را برای ثبات بازار نفت انجام می‌دهد

عصر بازار- بیژن زنگنه در حاشیه نشست امروز کشورهای صادر کننده گاز در مسکو اعلام کرد اعضای اوپک آماده هستند تا برای بازگرداندن ثبات به بازار نفت هر کاری که لازم باشد انجام دهند.

اعضای اوپک هر کاری را برای ثبات بازار نفت انجام می‌دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ،بیژن زنگنه، وزیر نفت کشورمان در حاشیه سفر به مسکو اعلام کرد: به اعتقاد من تمام اعضای اوپک می‌خواهند هر کاری که لازم است انجام دهند تا بازار نفت به ثبات برسد.

    زنگنه که برای شرکت در اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز که در روسیه برگزار می‌شود به این کشور سفر کرده است، در پاسخ به این سوال که آیا توافق کاهش عرضه نفت اوپک برای پس از ماه مارس نیز تمدید خواهد شد، گفت: ما هنوز در جلسات اوپک در این باره گفت‌وگو نکرده‌ایم.

    وی ادامه داد: اما آن‌گونه که به نظر می‌رسد تمام اعضای اوپک بر این باورند که بازار نفت باید به ثبات برسد و به اعتقاد من تمام اعضای اوپک آماده هستند تا هر اقدام لازمی برای تثبیت بازار نفت را اجرایی کنند.

    اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز با حضور نمایندگان کشورهای ایران، روسیه، الجزایر، بولیوی، لیبی، مصر، گینه استوایی، قطر، نیجریه، ترینیداد و توباگو، ونزوئلا و امارات متحده عربی، در مسکو در حال برگزاری است.

    برچسب ها