عصر خودرو

افزایش پیش‌بینی سود نیسان

عصر بازار: نیسان موتور پیش‌بینی سود برای کل سال را افزایش داد؛ زیرا این دومین خودروساز بزرگ ژاپن از افزایش تقاضا در آمریکا و کاهش ارزش ین منتفع می‌شود.

افزایش پیش‌بینی سود نیسان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بلومبرگ، شرکت نیسان روز گذشته اعلام کرد سود خالص در سال منتهی به ماه مارس با افزایش 17 درصدی رو به رو خواهد شد و به 535 میلیارد ین (4/ 4 میلیارد دلار) خواهد رسید. این میزان، بالاتر از پیش‌بینی سود 485 میلیارد ینی است که در ماه مه صورت گرفت.

    شرکت نیسان از بازار خوب آمریکا منتفع می‌شود. نیسان سریع‌ترین آهنگ رشد فروش را طی بیش از یک دهه گذشته در بازار آمریکا ثبت کرده و تقاضا برای کراس‌اوور راگ و سدان آلتیما این شرکت افزایش یافته است. این مساله فروش ضعیف در چین و ژاپن را خنثی کرده است. نیسان همچنین پیش‌بینی کرد درآمد کل سال به 25/ 12 تریلیون ین و سود عملیاتی به 730 میلیارد ین خواهد رسید.

    این شرکت همچنین هدف فروش جهانی خود را 50 هزار دستگاه کاهش داد و به 5/ 5 میلیون دستگاه رساند. علت این مساله کاهش تقاضا برای خودروهای تجاری در چین عنوان شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها