عصر خودرو

شنبه از هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سهام رونمایی می‌شود

عصر بازار- هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت لیزینگ ایران و شرق، شنبه آینده انجام خواهد شد.

شنبه از هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سهام رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت لیزینگ ایران و شرق به عنوان هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه شنبه آینده(15 مهرماه) با عرضه 30 میلیون سهم این شرکت در بازار دوم فرابورس ایران انجام خواهد شد.

    در این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 400 سهم و کف قیمت 1433ریال و سقف قیمت 1570ریال برای خریداران تعیین شده و مدیریت این عرضه را نیز شرکت کارگزاری تدبیرگران شنبه آینده بر عهده گرفته است.

    این گزارش می افزاید: شرکت لیزینگ ایران و شرق با سرمایه 30 میلیارد تومانی، اواسط تیر سال جاری به عنوان هشتاد و نهمین شرکت بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد درج شده است و در ترکیب سهامداری آن سرمایه گذاری تدیبر با مالکیت 100 درصدی قرار دارد. همچنین این شرکت سود هر سهم سال مالی جاری را 356 ریال پیش‌بینی کرده است.

    گفتنی است پس از عرضه اولیه "به پرداخت ملت" در تیرماه در بورس اوراق بهادار، "مبین وان کیش" در مردادماه در فرابورس ایران، "هتل پارسیان کوثر اصفهان"، "تولیدی چدن سازان"، "داده گستر عصر نوین" در شهریورماه در فرابورس و بورس و شرکت "تولید و صادرات ریشمک" مهرماه در در فرابورس، هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه شنبه آینده با عرضه 10 درصد سهام شرکت لیزینگ ایران و شرق در فرابورس ایران رقم خواهد خورد.

    برچسب ها