عصر خودرو

(۴۰) Kish Invex ۲۰۱۵

کارشناس سرمایه کارگزاری خبرگان سهام: برگزاری نمایشگاه در کیش باعث تخصصی شدن نمایشگاه می‌شود

عصر بازار: کارشناس سرمایه کارگزاری خبرگان سهام گفت: برگزاری هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش باعث تخصصی شدن آن می‌شود.

کارشناس سرمایه کارگزاری خبرگان سهام: برگزاری نمایشگاه در کیش باعث تخصصی شدن نمایشگاه می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰

    جواد جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار «عصر بازار» با تاکید به اینکه کارگزاری خبرگان سهام در هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش شرکت می‌کند، افزود: خبرگان سهام در اکثر نمایشگاه‌‍‌ها و همایش‌های بین‌المللی حضور پیدا می‌کند. همچنین این نمایشگاه می‌تواند به منظور برندسازی و پیدا کردن بازارهای جدید کمک شایانی کند.
    وی با اشاره به اینکه خبرگان سهام در تمام زمینه‌های بورس مجوز دارد و فعالیت می‌کند، اضافه کرد: تجربه‌های قبلی حضور در نمایشگاه، نتایج خوبی را نشان می‌دهد. به این ترتیب نمایشگاه می‌تواند به همکاری‌های مشترک نیز منجر شود.
    جمشیدپور به حضور کمرنگ کارگزاری‌ها در این نمایشگاه اشاره و تشریح کرد: حضور در کنار صنایع و شرکت‌های مختلف کمک می‌کند تا همکاری‌های متعددی در این خصوص شکل بگیرد.
    این کارشناس سرمایه کارگزاری خبرگان سهام از ارائه پکیجی از خدمات این کارگزاری را در نمایشگاه کیش خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه در کیش باعث محدود شدن بازدیدکنندگان و تخصصی شدن نمایشگاه می‌شود و این امر بار فنی نمایشگاه را افزایش خواهد داد.
    به گفته وی، در نمایشگاه امسال خبرگان سهام علاوه بر ارائه دیگر خدمات این شرکت، به معرفی صندوق‌ها و عملکرد آنها خواهد پرداخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها