عصر خودرو

حسینی مقدم اعلام کرد:

برگزاری سومین گردهمایی در خصوص تامین مالی بین المللی در بورس تهران در سال ۱۳۹۶

عصر بازار- بورس تهران همایش "جذب سرمایه گذاری خارجی برای تامین مالی شرکت‌های ایرانی در بازارهای جهانی" را در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۳۹۶ با مشارکت موسسات " KPMG ، Scope Rating" (بزرگترین شرکت رتبه بندی اروپا) و همچنین بورس وین (اتریش) برگزار نماید.

برگزاری سومین گردهمایی در خصوص تامین مالی بین المللی در بورس تهران در سال ۱۳۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بورس تهران ،سید روح الله حسینی مقدم- معاون ناشران و اعضا با بیان مطلب فوق گفت: یکی از اهداف بورس تهران در سال 1396حرکت به سوی بین­المللی شدن و آغاز تامین­مالی بین­المللی توسط شرکت­های پذیرفته شده در بورس می­باشد.  برای رسیدن به این هدف بورس تهران در مرحله اول آشنایی ارکان بازار سرمایه و شرکت­های بورسی با مسیرهای تامین مالی ، بررسی تجربیات شرکت­های بین­المللی فعال در این حوزه و  انتخاب بهترین روش­ها، را لازم و ضروری می­داند.

    وی به همایش های برگزار شده در نیمه اول سال 96 اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا بورس تهران سال 96 خود را با همایش فرصت­های تامین مالی بین­المللی در تاریخ 19 فروردین ماه و با مشارکت کارگزاری­های سهم آشنا و visor capital  آغاز کرد. نشست بعدی در تاریخ 18 اردیبهشت ماه با عنوان تامین مالی از طریق بورس لندن با حضور متخصصانی از شرکت­های‌Stephenson Harwood  وKPMG برگزار گردید. حسینی مقدم خاطرنشان کرد: بورس تهران در نظر دارد با توجه به تجربیات مثبت همایش­های برگزار شده همایشی با عنوان "جذب سرمایه­گذاری خارجی برای تامین مالی شرکت‌های ایرانی در بازارهای جهانی" را در تاریخ 30 مهرماه 1396 با با مشارکت موسسات "KPMG ،  Scope Rating" (بزرگترین شرکت رتبه بندی اروپا) و همچنین بورس وین (اتریش) برگزار نماید.

    معاون ناشران و اعضا به محور های این همایش اشاره کرد و گفت: در این نشست فرآیند جذب سرمایه گذار خارجی که شامل تهیه صورتهای مالی بر اساس استانداردهای بین­المللی گزارشگری مالی (IFRS) ، استفاده از خدمات حسابرسان معتمد بین­المللی، استفاده از رتبه­ی اعتباری برای کاهش هزینه سرمایه و همچنین پذیرش سهام و یا انتشار اوراق بدهی در بورس­های بین­المللی است در خصوص شرکت­های ایرانی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

    مخاطبان این کنفرانس شرکتهای تامین سرمایه و کارگزاری و همچنین شرکتهای پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران خواهند بود که می­توانند از موقعیت ایجاد شده برای ارتباط با شرکت­های فعال و علاقه­مند در این زمینه استفاده نمایند.

    برچسب ها