عصر خودرو

در کدال؛

انتشار گزارش عملکرد سبد سهام "سبحان" در مهر ماه امسال

عصر بازار: ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۹۴ معادل ۲۰ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال افزایش یافت.

انتشار گزارش عملکرد سبد سهام "سبحان" در مهر ماه امسال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت شرکت سرمایه گذاری سبحان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به 30 مهر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار 54 میلیارد و 356 میلیون ریال و ارزش بازار 851 میلیارد و 110 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن با یک میلیارد و 792 میلیون ریال افزایش به یک هزار و 56 میلیارد و 148 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن معادل 20 میلیارد و 804 میلیون ریال افزایش یافت و به 871 میلیارد و 914 میلیون ریال رسید .

    گفتنی است "وسبحان" در مهر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را بهای تمام شده دو میلیارد و 297 میلیون ریال واگذار کرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت با بهای تمام شده 505 میلیون ریال و ارزش بازار 659 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 154میلیون ریال سود شناسایی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها