عصر خودرو

(۳۸) Kish Invex ۲۰۱۵

آسان پرداخت حامی دومین نمایشگاه بین المللی بورس ،بانک ،بیمه و خصوصی سازی

عصر بازار: دومین دوره از نمایشگاه بین المللی بورس ،بانک ،بیمه و خصوصی سازی از تارخ ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه سالجاری در محل نمایشگاههای بین المللی کیش برپاست . گفتنی است در این دوره از برگزاری این نمایشگاه بزرگ ،شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ ) در جزیره زیبای کیش حامی رسمی این نمایشگاه و پذیرای حضور بازدیدکنندگان خواهد بود .

آسان پرداخت حامی دومین نمایشگاه بین المللی بورس ،بانک ،بیمه و خصوصی سازی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این شرکت با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداختهای الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS) ، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب نموده است. شرکت آسان پرداخت با هدف گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک در ابتدای سال 1388 تاسیس شد. این شرکت پس از ایجاد بستر ارتباطی لازم در سطح کشور، اکنون خدمات متنوع پرداخت الکترونیک خود را در قالب دستگاه کارتخوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، درگاه پرداخت موبایلی (USSD) و نرمافزار آپ (APPLICATION) به متقاضیان عرضه میکند. خدمات آسانپرداخت با پذیرش کلیه کارتهای بانکی (نقدی و اعتباری) در چارچوب مقررات ناظر بر نظامهای پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شبکه شاپرک صورت می گیرد. این شرکت اکنون با بیش از 50 میلیون نفر مشترک حدود 70 درصد بازار را در حوزه پرداختهای موبایلی در اختیار دارد . آسانپرداخت در تهران بیش از 500 نفر و در سراسر کشور بیش از 2000 نفر پرسنل دارد. این شرکت همچنین 36 نمایندگی و 4 دفتر مستقل نیز در 31 استان کشور دارد که عرضه خدمات را در سراسر کشور برعهده دارند. از این جهت آسان پرداخت در همایش ها و سمینارهای متعدد به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه اشتغال و کارآفرینی مورد تقدیر قرار گرفته است. شرکت آسان پرداخت به عنوان پیشتاز پرداخت های موبایلی کشور هم اکنون به عنوان نخستین و بزرگترین شرکت این حوزه شناخته می شود.علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.asanpardakht.ir مراجعه فرمایند.

    گفتنی است هر ساله در نمایشگاه بین المللی بورس ،بانک ،بیمه و خصوصی سازی کیش ؛ ارکان بازار سرمایه، بانک‌ها، موسسات تأمین مالی، شرکت‌های فعال در حوزه بازار سرمایه، شرکت‌های حاضر در بورس اوراق بهادار، کارگزاری‌ها، نهاد‌های سرمایه گذاری، ستادهای سرمایه گذاری استان ها، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه گذاری کشور در بخش‌های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی حضور دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها