عصر خودرو

شماره شبای ۵۰۰ هزار مشمول سهام عدالت تائید نشد

عصر بازار- شماره شبا بانکی بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت تا کنون مورد تائید قرار نگرفته است.

شماره شبای ۵۰۰ هزار مشمول سهام عدالت تائید نشد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود این سهام باید اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir کنند.

    بر این اساس تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد در حال حاضر بالغ بر 500 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت، افرادی هستند از ابتدای اردیبهشت ماه وارد سامانه سهام عدالت شده و شماره شبا بانکی خود را درج نمودند ولی این شماره شبا بانکی به هر دلیل مورد تایید بانک عامل مربوطه قرار نگرفته است.

    از این رو این دسته از مشمولان سهام عدالت باید با مراجعه دوباره به سامانه و ثبت یک شماره شبا بانکی جدید از یکی دیگر از حساب‌های بانکی معتبر خود، تایید نهایی شماره شبا بانکی آن حساب را از سامانه سهام عدالت دریافت نمایند.

    گفتنی است سازمان خصوصی سازی برای افرادی که شماره شبای حساب بانکی آنها مورد تائید قرار نمی‌گیرد با ارسال پیامک، عدم تایید شبا بانکی این افراد را به تلفن همراه اعلامی آنان اعلام می‌کند.

    ابن گزارش می‌افزاید: چندی پیش مشاور سازمان خصوصی‌سازی خبر از این داده بود که سود سهام عدالت تا پایان شهریورماه به حساب تعدادی از مشمولان سهام عدالت واریز می شود که بعدا این زمان توسط معاون این سازمان به هفته اول مهرماه موکول شد. با ین حال این روزها خبری از تقسیم سود سهام عدالت میان مشمولان نیست و دارندگان این سهام تنها به وعده و وعیدهای مدیران سازمان خصوصی‌سازی دل‌خوش کرده‌اند.

    برچسب ها