عصر خودرو

بررسی نرخ دلار در سه ماهه دوم سال؛

تابستان گرم برای دلار

عصر بازار- بررسی نرخ دلار در تابستان با درنظرگرفتن ۷۶ روز کاری نشان می‌دهد که دلار در ۲۲ شهریور ماه با رقم ۳ هزار و ۹۲۰ تومان به بیشترین رقم خود رسیده است.

تابستان گرم برای دلار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  میزان، بررسی نرخ دلار در سه ماهه دوم سال 96 نشان می‌دهد که نرخ دلار در اولین روز از تابستان با رقم 3 هزار و 744 تومان کار خود را آغاز و در آخرین روز تابستان با نرخ 3 هزار و 892 تومان به کار خود پایان داده است.

    در این میان کمترین نرخ دلار با رقم 3 هزار و 744 تومان مربوط به یکم تیرماه 96 بوده و این درحالی است که بیشترین نرخ دلار در تابستان با رقم 3 هزار و920 تومان در 22 شهریورماه به ثبت رسیده است.

     

    بررسی میانگین نرخ دلار در تابستان با درنظرگرفتن 76 روز کاری رقم 3 هزار و 823 تومان بوده است که از کمترین نرخ دلار در مدت ذکر شده 79 تومان بیشتر بوده است.

     

     

    لازم به ذکر است که میانگین نرخ دلار در مقایسه با بیشترین نرخ در تابستان حدود 97 تومان اختلاف قیمت داشته است.

    نگاه اجمالی به نمودار دلار در تابستان نشان می‌دهد که روند قیمت دلار سیر صعودی داشته است به طوریکه در این میان نرخ با نوسانات زیادی روبرو بود و تا مرز 4 هزار تومان بالا رفت.

    این نکته حائز اهمیت است که روند قیمت دلار بعد از یک جهش و رسیدن به رقم 3 هزار و 920 تومان در روز‌های آخر فصل تابستان روند نزولی به خود گرفت و تا آخر تابستان این روال ادامه پیدا کرد.

    برچسب ها