عصر خودرو

خودرویی ها این‌بار اسیر هیجان سهامداران خرد:

افت ۵۸۲ واحدی شاخص گروه خودرو

عصر بازار- امروز گروه خودرو از پر عرضه ترین گروه های بازار بود، لذا طی معاملات روز جاری بازدهی گروه معادل ۳.۲۷ درصد افت کرد.

افت ۵۸۲ واحدی شاخص گروه خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،در پایان معاملات شاخص گروه خودرو با افت 582 واحدی در ارتفاع 17 هزار و 208 واحد قرار گرفت، در این روز سهامداران تعداد 137.5 میلیون ورقه سهم به ارزش بیش از 16 میلیارد تومان در 11.6 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    امروز نماد خودرو در حاشیه 4 درصد منفی به قیمت 2,561 ریال رسید و در آستانه صف فروش شدن قرار گرفت، خساپا نیز در حاشیه 3 درصد منفی و قیمت 1,163 ریال پایانی بود، این در حالی بود که حقوقی سایپا 14 میلیون خریدار بود ولی عرضه  42 میلیونی حقیقی‌ها موجب سرخ پوشی نماد شد.
    مابقی نمادهای این گروه نیز در حاشیه 4 درصد منفی به معاملات خود پایان دادند.
    روز جاری نمادهای بسیاری از گروه صف فروش بودند با این وجود دو نماد خمحور و خپویش، بی توجه به افت شدید سایر نمادهای گروه با رشد 5 درصدی صف خرید تشکیل داده بودند.
    در مجموع به نظر می رسد یکی از دلیل افت شدید امروز بورس و گروه خودرو به تحرکات جدید سیاسی در منطقه و جهان باز می گردد که در این میان می توان به جدایی کردستان عراق، جدایی منطقه کاتالونیا در اسپانیا و همچنین وضعیت برجام با خروج آمریکا از این معاهده بین المللی اشاره کرد.

    برچسب ها