عصر خودرو

لندن گران ترین خانه های دنیا را دارد

عصر بازار- بررسی های اخیر بر روی بازار مسکن نشان می دهد که گرانترین خانه های جهان در خیابانی در لندن با میانگین بیش از ۳۵ میلیون پوند قرار دارند.

لندن گران ترین خانه های دنیا را دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ، در حال حاضر میلیونرهای بریتانیایی به دنبال خرید خانه در گرانترین خیابان یعنی «کنسینگتون پالس گاردنز» در شهر لندن هستند که بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی نهادهای مرتبط با قیمت گذاری خانه های گران قیمت در خیابان های بریتانیا، میانگین قیمت مسکن در این خیابان 35 میلیون و 600 هزار پوند اعلام شده است.

    این در حالی است که میانگین قیمت مِلک در این خیابان اشرافی در یکسال اخیر تقریبا 2.5 میلیون پوند ارزان شده است و همچنان به عنوان گرانترین خیابان در انگلیس محسوب می شود. 

    بر همین اساس، میانگین بهای مسکن در دومین خیابان گران قیمت انگلیس یعنی «گروسونور کریسنت»   که در جنوب غربی شهر لندن قرار دارد، 21 میلیون و 900 هزار پوند اعلام شده است و خیابان «بولتونز» در لندن با میانگین قیمت 19 میلیون و 800 هزار پوند در جایگاه سومین خیابان گران قیمت لندن برای خرید مسکن قرار می گیرد.

    همچنین گرانترین قیمت مسکن در خارج از لندن در یکی از خیابان های منطقه «ورجینیا واتر» با میانگین 6 میلیون و 200 هزار پوند قرار دارد.

    بر پایه این گزارش، در حال حاضر تعداد 14 هزار و 417 خیابان در بریتانیا وجود دارد که قیمت مسکن در آنجا یک میلیون یا بیشتر از یک میلیون پوند است؛ این در حالی است که تعداد خیابان های گران قیمت بریتانیا به لحاظ مسکن در سال 2016 میلادی 12 هزار و 418 خیابان اعلام شده بود.

    برچسب ها