عصر خودرو

۷۰ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس دست به دست شد

عصر بازار: امروز ۷۰ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۵۷۵ میلیارد ریال در بازار فرابورس مورد معامله قرار گرفت.

۷۰ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس دست به دست شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات 11 آبان‌ماه 1394 فرابورس ایران با خرید و فروش 70 میلیون و 110 هزار ورقه بهادار در 10 هزار و 530 نوبت به ارزش 575 میلیارد و 100 میلیون ریال به پایان رسید و آیفکس با کاهش 1.5 واحدی نسبت به روز معاملاتی قبل روی عدد 697.34 متوقف شد.
    معامله‌گران فرابورسی بیشترین حجم و ارزش معاملات خود را به داد و ستد 9 میلیون و 440 هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان به ارزش 13 میلیارد و 270 میلیون ریال اختصاص دادند.
    این در حالیست که بیشترین افزایش قیمت در روز جاری مربوط به سهام بیمه سامان و پس از آن فولاد آلیاژی یزد و قند شیروان بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، مواد ویژه لیا، بانک دی، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان و قند شیروان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.
    از سوی دیگر، بیمه نوین، پالایش نفت شیراز و شمال شرق شاهرود بیشترین افت قیمت را تجربه کردند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 625 تا 680 هزار ریال دست به دست شد.
    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با معامله 200 هزار و 760 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت شهرداری مشهد با داد و ستد 285 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    در بازار سوم هم شاهد پذیره‌نویسی حدود 260 هزار واحد سرمایه گذاری ETF هستی‌بخش آگاه بودیم ضمن اینکه فرایند پذیره نویسی این صندوق تا پایان روز چهارشنبه 13 آبان ادامه دارد.
    گفتنی است، امروز نماد معاملاتی شرکت نفت پاسارگاد پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد بازگشایی و معاملات ثانویه واحدهای صندوق زمین وساختمان مسکن شمال غرب در بازار ابزارهای نوین مالی آغاز شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها