عصر خودرو

(۳۷) Kish Invex ۲۰۱۵

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران: نمایشگاه کیش یک فرصت مناسب برای جذب سرمایه گذاران خارجی

عصر بازار: دو نمایشگاهی که به طور هم زمان در کیش برگزار می شود فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران خارجی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران: نمایشگاه کیش یک فرصت مناسب برای جذب سرمایه گذاران خارجی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲:۰۰

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این مطلب در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر بازار» افزود: نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری همان طور که از نامش برمی آید می تواند به یک مکان تعامل با شرکای خارجی در دوران پساتحریم تبدیل شود و باید از این رویداد اقتصادی به بهترین شکل استفاده کنیم.
    احمد مرادعلیزاده گفت: همزمانی این نمایشگاه با نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه، بورس و خصوصی سازی نیز به توانمدی این گردهمایی افزوده است تا بتواند به قدرتمند شدن واحدهای تولیدی و جذب سرمایه گذاران خارجی کمک کند. او با بیان اینکه تامین مالی شرکت ها می تواند به وسیله ابزارهای جدید صورت گیرد، تاکید کرد: در این میان بورس ها می توانند در کنار بانک ها در تامین مالی نقش داشته باشند.
    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر اینکه در دوران پس از تحریم باید بتوانیم سرمایه گذاران را به حضور در بازار ایران ترغیب کنیم، اظهار کرد: این نمایشگاه باید بتواند به طور کامل ظرفیت ها و توان کشور را در حوزه های مختلفی که در آن تعریف شده است نشان دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها