عصر خودرو

هیات ایرانی در ژنو میهمان بانک هندوجا شد

عصر بازار- هیات ایرانی در دومین روز سفر خود به منظور بررسی موضوعات بانکی و آشنایی با امکانات و خدمات بانک هندوجا در ضیافت شام این بانک مطرح سوئیس شرکت کرد.

هیات ایرانی در ژنو میهمان بانک هندوجا شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر خبر» به نقل از ایبِنا، در این نشست موسس این بانک و مدیران ارشد آن به تشریح عملکرد بانک هندوجا پرداختند. این بانک در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده و فعالیت‌های هلدینگ هندوجا تنها منحصر به موضوعات بانکی نیست.

    یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این بانک امسال موفق به کسب رتبه اول شرکت‌های دانش‌بنیان سوئیس شده است. همچنین یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این بانک موفق به حل بیماری فانتوم پن در بیماران قطع عضو شده است.

    این بانک در بیش از 10 کشور جهان شعبه‌های فعال دارد و در نظام مالی سوئیس نیز در دسته بانک‌های برتر جایی می‌گیرد و شرکت‌های بانک هندوجا در سراسر جهان بیش از 100 هزار کارمند و کارگر دارند. این هلدینگ ١٧ کمپانی معتبر در اختیار دارد.

    بانک هندوجا هم‌چنین در حوزه مسولیت اجتماعی و به‌خصوص در هند برای ٨ هزار و 500 دانش‌آموز امکان تحصیل ایجاد و در همین حوزه از ورزشکاران که برخی از آنها مدال‌های المپیکی هم کسب کرده‌اند، حمایت کرده است.

    برچسب ها