عصر خودرو

جزئیات کامل پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال ۹۶

عصر بازار- تا ابتدای مهرماه سال جاری و در قالب طرح رونق تولید ۲۶ هزار و ۴۱۸ بنگاه تولیدی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۶۲۴ واحد به بانک‌ها معرفی شده و اعتباری معادل ۵۹۰۰ میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته‌اند. علاوه بر این به ۱۳۱۶ واحد تولیدی مبلغی معادل یک هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

جزئیات کامل پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر بازار» به نقل از  ایسنا، در سال گذشته طرح رونق تولید اقتصادی با پرداخت تسهیلاتی معادل 24 هزار میلیارد تومان به 17 هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری نیز این طرح به عنوان مکمل طرح قبلی در جهت پرداخت تسهیلات به 30 هزار واحد تولیدی مدنظر قرار گرفته است.

    در طرحی که قرار است تحت عنوان رونق تولید اقتصادی در سال جاری مدنظر قرار گیرد 20 هزار میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت به 10 هزار واحد صنعتی در راستای بهبود وضعیت فعلی و نیز 10 هزار میلیارد تومان برای 5000 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ به منظور نوسازی و بهسازی تعریف شده است.

    بر اساس جدولی که در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته تاکنون 26 هزار و 418 بنگاه تولیدی کوچک و متوسط جهت در قالب طرح رونق تولید از ابتدای سال تا مهرماه سال جاری ثبت نام کرده‌اند. از این تعداد 7 هزار 634 واحد به بانک معرفی شده و مبلغی حدود 5 هزار و 900 میلیارد تومان برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌ است. علاوه بر این 1316 واحد تولیدی مبلغی حدود یک هزار و 188 میلیارد تومان  دریافت کرده‌اند.

    در ذیل جدول مربوط به گزارش تسهیلات پرداختی به بنگاه‌های کوچک و متوسط در قالب طرح رونق تولید از ابتدای سال تا مهرماه آورده شده است.

     

     

     

     

    برچسب ها