عصر خودرو

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام عنوان کرد:

پایان دغدغه کشاورزان با اجرای سیاست قیمت تضمینی ذرت

عصر بازار- علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: اجرای سیاست قیمت تضمینی پرداخت مطالبات کشاورزان در اسرع وقت را به همراه دارد.

پایان دغدغه کشاورزان با اجرای سیاست قیمت تضمینی ذرت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از   بورس کالای ایران، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از آغاز اجرای سیاست قیمت تضمینی ذرت در بورس کالا خبر داد و گفت: از ابتدای شهریور سیاست قیمت تضمینی ذرت  به دو روش سپرده کالایی و فیزیکی در بورس کالا آغاز شد.

    علیرضا ولی افزود: اجرای سیاست قیمت تضمینی برحسب عرضه و تقاضا، شفافیت قیمت را به همراه دارد.

    ولی با اشاره به اینکه تاکنون 26 هزارتن ذرت مازاد کشاورزان توسط شرکت پشتیبانی امور دام برای عرضه در بورس کالا جمع آوری شده است، بیان کرد: از این میزان در یک مرحله 16 تن و در مرحله دیگر 38 تن ذرت با قیمت 815 تومان در بورس کالا عرضه شد.

    مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به مزیت های نسبی سیاست قیمت تضمینی اظهار کرد: اجرای این سیاست علاوه بر کاهش بار مالی دولت،شفافیت قیمت و پرداخت مطالبات کشاورزان در اسرع وقت را به همراه دارد.

    به گفته وی براساس این سیاست 70 درصد پول کشاورزان به صورت نقد و 30 درصدی مابقی ظرف مدت یکماه پرداخت خواهد شد.

    این مقام مسوول با بیان اینکه براساس اجرای این مصوبه، مجموع ذرت تولید داخل در بورس کالا صورت می گیرد، تصریح کرد: براین اساس ذرت دانه ای استان های کرمانشاه،قزوین، فارس و خوزستان در قالب سپرده کالایی و فیزیکی در بورس عرضه خواهد شد.

    برچسب ها