عصر خودرو

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

برای خرید هواپیماهای ATR از فاینانس های داخلی استفاده می کنیم

عصر بازار- سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق برنامه از پیش تعیین شده هواپیماهای ATR قابل بهره برداری سریع هستند و منابع مالی خرید این هواپیماها از فاینانس ها و منابع داخلی تامین می شود.

برای خرید هواپیماهای ATR از فاینانس های داخلی استفاده می کنیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر بازار» به نقل از ایرنا، 'فرزانه شرف بافی' روز پنجشنبه در مراسم ورود دو فروند هواپیمای ATR72 سری 600 فرانسه در فرودگاه مهرآباد تهران در نشست خبری افزود: تا کنون 6 فروند هواپیمای ATR وارد کشور شده و علیرغم تمایل فاینانس های خارجی به دنبال منابع داخلی هستیم.

    وی در خصوص تامین منابع هواپیماهای ایرباس و بوئینگ گفت: در تامین منابع مالی این هواپیماها از فاینانس های خارجی استفاده می کنیم و مذاکراتی با کشورها داشتیم و در حال بررسی روش های تامین مالی آنها هستیم.

    با ورود دو هواپیمای ATR72 سری 600 به کشور، پنجمین و ششمین فروند از این نوع هواپیماها، پروازهای عملیاتی خود را در مسیرهای داخلی ایران ایر در مسیرهای کوتاه برد آغاز می کند.

    با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم های ظالمانه و با امضای قرارداد خرید 200 فروند هواپیما توسط ایران ایر با شرکت های ایرباس، بوئینگ و ATR، تاکنون 3 فروند هواپیمای ایرباس و 4 فروند هواپیمای ATR72 سری 600 وارد کشور شده و با ورود این دو فروند هواپیما، هشتمین و نهمین هواپیمای برجامی وارد کشور می شود.

    برچسب ها