عصر خودرو

۱۳ آبان

بلوک ۵ درصدی «سمات» روی میز فروش فرابورس ایران

عصر بازار: عرضه بلوکی سهام سمات به قیمت پایه هر سهم، ۷ هزار و ۳۵۰ ریال و قیمت پایه کل ۱۸۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در روز چهار‌شنبه ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۹۴ انجام می‌شود.

بلوک ۵ درصدی «سمات» روی میز فروش فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بانک ملی ایران در نظر دارد، 5 درصد از سهام غیر مدیریتی شرکت‌ سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه را به طور یکجا و شرایطی از طریق عرضه در بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند.
    عرضه بلوکی سهام سمات به قیمت پایه هر سهم، 7 هزار و 350 ریال و قیمت پایه کل 183 میلیارد و 750 میلیون ریال در روز چهار‌شنبه 13 آبان‌ماه 1394 انجام می‌شود.
    طبق این گزارش، آخرین سرمایه ثبت شده این شرکت معادل 500 میلیارد ریال است و 25 میلیون سهم از 500 میلیون سهم ثبت شده این شرکت به صورت بلوکی توسط کارگزاری بانک ملی ایران عرضه می‌شود.
    همچنین، پرداخت کل ثمن معامله مطابق با رویه تسویه پایاپای به صورت یکجا و نقد انجام خواهد شد.
    گفتنی است، شرکت‌ سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان یکی از ارکان بازار سرمایه جهت انجام امور پس از معاملات بازارهای بورس یا خارج از بورس تشکیل شده است و وظایف پس از معاملات بازارهای مالی شامل سپرده گذاری و ثبت، نگهداری و انتقال اوراق بهادار و پایاپای و تسویه معاملات انجام شده در بازارهای مالی را بر عهده دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها