عصر خودرو

فرابورس ایران میزبان چند عرضه بلوکی پس از نیمه مهرماه

عصر بازار- هجدهم و بیست و دوم مهرماه بازار فرابورس ایران میزبان دو عرضه عمده سهام کنترلی مربوط به شرکت‌ «گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان» در نمادهای «وگستر۲» و «وگستر۴» و عرضه یکجای سهام مدیریتی غیرکنترلی مربوط به شرکت «سرمایه‌گذاری کوه نور» است.

فرابورس ایران میزبان چند عرضه بلوکی پس از نیمه مهرماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس ایران، دو شرکت «سرمایه‌گذاری ترنیان سهم» و «تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو» در نظر دارند به ترتیب 26.37 و 42.15 درصد از سهام کنترلی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان را به طور یکجا و نقد از طریق عرضه در بازار اول فرابورس ایران به ترتیب در نمادهای «وگستر2» و «وگستر4» به فروش برسانند.

    تاریخ این عرضه‌‌ها سه‌شنبه هجدهم مهرماه و قیمت پایه هر سهم 2700 ریال اعلام شده است.

    قیمت پایه کل این دو بلوک که از سوی شرکت کارگزاری بانک ملت به عنوان کارگزار عرضه‌کننده به روی تابلو معاملات بازار اول می‌رود به ترتیب برای «وگستر2» رقم 284 میلیارد و 821 میلیون و 107 هزار و 300 ریال و برای «وگستر4» رقم 455 میلیارد و 239 میلیون و 761 هزار و 300 ریال است.

    همچنین شرکت آتیه پگاه نیز 22 مهرماه تعداد 31 میلیون و 600 هزار و 595 سهم معادل 31.5 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری کوه نور را بطور یکجا و نقد از طریق عرضه در تابلو ب بازار پایه طبق مقررات بازار سوم در معرض فروش می‌گذارد. کارگزار عرضه‌کننده این بلوک کارگزاری پگاه یاوران نوین بوده و قیمت پایه هر سهم 4020 ریال تعیین شده است.

    برچسب ها