عصر خودرو

کارگروه فناوری اطلاعات کانون کارگزاران بورس پیشنهاد داد:

راهکاری برای رعایت بیشتر عدالت در اوج سفارش گیری معاملات سهام

عصر بازار- بعد از حواشی مربوط به خرید ۸۰۰ هزار سهم های وب توسط یک کد حقیقی، کارگروه فناوری اطلاعات کانون کارگزاران بورس ، یک راهکار برای اوج سفارش گیری و رعایت عدالت پیشنهاد داد .

راهکاری برای رعایت بیشتر عدالت در اوج سفارش گیری معاملات سهام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات کانون کارگزاران بورس دیروز تشکیل جلسه داد و با بررسی مسائل، یک راهکار ارایه کرد.

    این جلسه با حضور کارگزاران، مدیران سازمان بورس ، شرکت مدیریت فناوری بورس تهران و شرکت های خدمات نرم‌افزاری با هدف بررسی مسائل فنی مربوط به معاملات برخط و ایستگاه های معاملاتی در زمان اوج سفارش گیری (ساعت 8:30 صبح) برگزار شده بود.

    اعضای کارگروه پیشنهاد کردند در زمان اوج تقاضا، به صورت دوره ای عدالت توزیع ارسال سفارش ها به هسته معاملات بین سفارش های دریافت شده از طریق سامانه های برخط و ایستگاه های معاملاتی ، بین سفارش های دریافت شده از طریق شرکت های مختلف خدمات نرم افزاری و بین سفارش های دریافت شده از کارگزاران خدمات گیرنده از یک شرکت خدمات نرم افزاری واحد، مورد بررسی قرار گیرد.

    همچنین مدیریت فناوری بورس تهران در مورد چند و چون خرید 800 هزار سهم توسط یک کد و بررسی نقش یا عدم نقش عامل انسانی یا مشکل فنی ، گزارشی تهیه و به بورس تهران ارایه دهد.

    برچسب ها