عصر خودرو

آیفکس به رشد جزئی ۱.۸ واحدی رضایت داد

عصر بازار- در روز جاری شاخص فرابورس نیز رشد ۱.۸ واحد را تجربه کرد تا به این ترتیب آیفکس رقم ۹۶۰.۶۰ واحد را در پایان معاملات ثبت کند.

آیفکس به رشد جزئی ۱.۸ واحدی رضایت داد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،امروز معامله گران در بازارهای فرابورس شاهد داد و ستد 639 میلیون و 324هزار ورقه بهادار به ارزش دو هزار و 49 میلیارد و 667 میلیون ریال در 34 هزار و 83 نوبت معاملاتی بودند. نماد شرکت پتروشیمی زاگرس هم بیشترین تاثیر مثبت را نسبت به سایر نمادها بر شاخص فرابورس گذاشت.
    طبق این گزارش، صندوق اعتماد آفرین پارسیان-د بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش11 میلیون سهم رقم زد و معامله 500 هزار ورقه شهرداری قم- آرمان در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
    در جریان معاملات امروز فرابورس، نماد شرکت های مبین وان کیش با رشد 2 درصدی، تولید و صادرات ریشمک رشد 4.99 درصدی، هتل پارسیان کوثر اصفهان رشد 4.35 درصدی،آتیه داده پرداز با رشد 3 درصدی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان افت 3.2 درصدی، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی افت 2.7 درصدی و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی افت 1.7 درصدی  به ترتیب پرببینده ترین نمادهای معاملاتی بودند.
    بر اساس این گزارش، بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام روز جاری  به ترتیب مربوط به شرکت ریل پرداز سیر با 17 میلیون سهم  و آتیه داده پرداز با ارزش معاملاتی 8 میلیارد تومان  بود
    بیشترین افزایش قیمت در معاملات امروز به نمادهای معاملاتی ریشمک، کاسپین، قشیر، خدیزل، وگستر، سرچشمه و گکوثر اختصاص داشت، ضمن اینکه بالاترین افت قیمت در نمادهای کمرجان، کشرق، شلیا، غشهداب، وسبحان، مفاخر و وهور رخ داد.

    برچسب ها