عصر خودرو

آنلاین با معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

سریال عرضه های طلایی در تالار نقره ای

عصر بازار: تا دقایقی دیگر سه هزار و ۵۰ تن محصولات صنعتی و معدنی روی تابلو عرضه بورس کالا می رود که در این میان ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه نیز ۱۵ کیلوگرم شمش طلا به فروش گذاشته خواهد شد.

سریال عرضه های طلایی در تالار نقره ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، بزرگترین عرضه کننده امروز در تالار صنعتی و معدنی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران است که یک هزار و 900 تن انواع کک متالورژی و همچنین 15 کیلوگرم طلا به این تالار خواهد آورد. شمش طلای موته که توسط این شرکت عرضه و به وسیله کارگزاری سی ولکس کالا بازاریابی شده در هفته های گذشته عرضه های موفقی داشته است، امروز نیز به میزان 15 کیلوگرم در تالار طلا عرضه خواهد شد.
    همچنین 957 تن سبد میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان در این تالار عرضه خواهد شد که در صورت تقاضا سه هزار و 828 تن دیگر نیز به آن اضافه می شود.
    امروز شرکت ملی صنایع مس ایران 33 تن کنسانتره فلزات گران بها در این تالار عرضه می کند و سازند روی زنجان نیز با یکصد تن شمش روی در تالار نقره ای حضور دارد. شرکت آلیاژ و ریخته گری فن آور ذوب گلپایگان نیز 60 تن شمش آلیاژ عرضه می کند و درصورت وجود تقاضا 60 دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد کرد.
    در جدول زیر جزئیات بیشتری درباره عرضه های امروز تالار صنعتی و معدنی می بینید. در ضمن قیمت ها در مورد طلا در هر گرم و برای دیگر محصولات برای هر کیلوگرم است.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها