عصر خودرو

شاخص به مدار مثبت بازگشت

عصر بازار- امروز سه شنبه ۴ مهرماه شاخص بورس با رشد ۱۱۲ واحدی در ارتفاع ۸۵ هزار و ۶۲۹ واحد ایستاد.

شاخص به مدار مثبت بازگشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، روز جاری شتران با 38.8 واحد، آپ 30.9 واحد، همراه 25.9 واحد، شپندر با 22.4 واحد و های وب با 20 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس داشتند، در مقابل کگل با 27 واحد و فخوز با 21 واحد بیشترین تاثیر منفی را داشتند.
    همچنین امروز ارزش معاملات بورس بالغ بر 195 میلیارد تومان شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از 896 میلیون ورقه سهم و حق بهادر در بیش از 53 هزار نوبت معاملاتی بود.

    از بین نمادهای پربیننده امروز سه نماد های وب، چدن و فایرا با رشد تقریبا 5 درصدی صف خرید بودند، در مجموع سبزترین نمادهای امروز که بیشترین افزایش قیمت را داشتند به ترتیب شدوص، آپ، های وب، غاذر، فایرا، شفارا و چدن بودند، در این میا شدوص به تنهایی 30 درصد رشد کرد این نماد امروز بدون محدودیت نوسان بازگشایی شد و به دلیل برنامه های شرکت جهت خروج از ماده 141 قانون تجارت شامل افزایش سرمایه و فروش دارایی های ثابت، مورد استقبال سهامداران قرار گرفت.

    از طرف دیگر نمادهای غمارگ، پکویر، قپیرا، فلامی، وصنا، کترام و شفارس با بیشترین افت قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند،گفتنی است نماد غمارگ نیز امروز بازگشایی شد و به دلیل تعدیل منفی 38 درصدی بودجه معادل 12 درصد افت ثبت کرد.

    در پایان معاملات امروز نماد خساپا با بیش از 109 میلیون حجم و ارزش معاملاتی نزدیک 13 میلیارد تومان، بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار را به خود تخصیص داد.

    برچسب ها