عصر خودرو

پیش بینی استخراج ۱۳۲ میلیون تن سنگ معدنی مس در سال جاری

عصر بازار: در سال گذشته ۲۱۴ هزار تن مس محتوا تولید داشته ایم در حالیکه طبق برنامه تولید سال ۹۴ پیش بینی می کنیم که تولید مس محتوا با افزایش ۳۹ هزار تنی به رقم ۲۵۳ هزار تن مس محتوا برسد.

پیش بینی استخراج ۱۳۲ میلیون تن سنگ معدنی مس در سال جاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، احمد مرادعلیزاده، مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران در پاسخ به این پرسش میزان تولیدات این شرکت در سال گذشته چه مقدار بوده و در سال جدید پیش بینی تولیدات چقدر است؟، گفت : کل استخراج سنگ معدنی مس در سال 93، 189 میلیون تن بوده است و برای سال 94 پیش بینی می شود که 132میلیون تن استخراج داشته باشیم.

    وی افزود: 807 هزار تن کنسانتره و مولیبدن در سال 93 تولید شده است و برای امسال 983 هزار تن پیش بینی تولید داریم.

    مراد علیزاده در خصوص تولید آند و کاتد نیز افزود: به ترتیب عملکرد تولید 232 و 194 هزار تنی داشتیم و برای سال 94 برنامه تولید 231 هزار تنی آند و 193 هزار تنی کاتد داریم.

    وی تصریح کرد: در زمینه تولید مس معدنی در سال گذشته 214 هزار تن مس محتوا تولید داشته ایم در حالیکه طبق برنامه تولید سال 94 پیش بینی می کنیم که تولید مس محتوا با افزایش 39 هزار تنی به رقم 253 هزار تن مس محتوا برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها