عصر خودرو

دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار:

شفافیت بیشتر بازار سرمایه با اقدام سازمان بورس محقق شد

عصر بازار- دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادر با اشاره به انتشار اسامی نهادهای مالی مجوزدار در سایت سازمان بورس گفت: با این اقدام شفافیت بازار سرمایه برای مردم و افرادی که کمتر از این بازار شناخت داشتند بیشتر شده است.

شفافیت بیشتر بازار سرمایه با اقدام سازمان بورس محقق شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، روح الله میرصانعی با بیان اینکه مردم با این اقدام می توانند به راحتی اطمینان حاصل پیدا کنند که کدام نهادمالی مجوز داشته و تحت نظارت فعالیت می کند، گفت: بانک مرکزی نیز اقدام مشابهی برای ارائه اسامی نهادهای مالی تحت نظارت داشته است.

    دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه صندوق های سرمایه گذاری به تازگی در کشور راه افتاده، گفت: با توجه به قدمت بازار پولی کشور مردم بیشتر به آن سمت سوق دارند که با فرهنگ سازی می توان موجب آشنایی مردم با بازار سرمایه شد.

    وی با اشاره به اینکه مردم می توانند از خدمات صندوق های سرمایه گذاری بهره ببرند اشاره کرد: مردم باید بدانند که صندوق های سرمایه گذاری هم اگرچه ریسک پذیر هستند اما امکان سوددهی خوبی نیز دارند و خودشان می توانند انتخاب کنند که از خدمات صندوق های سرمایه گذاری بهره ببرند یا مستقیم وارد بازار پولی و بانکی کشور شوند.

    صانعی البته تصریح کرد: ورود مستقیم به بازار سرمایه برای عموم مردم پیشنهاد نمی شود و بهتر است از خدمات صندوق های سرمایه گذاری بهره ببرند که اسامی آنها در سایت سازمان بورس نیز تایید شده است.

    دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار اشاره کرد: در بازار سرمایه کشور قدرت ریسک بیشتر می تواند به سوددهی بیشتر نیز منجر شود.

    براساس اعلام و مجوز سازمان بورس ؛اطلاعات تمامی نهادهای مالی دارای مجوز سازمان بورس شامل شرکت های کارگزاری، تأمین سرمایه، مشاوره سرمایه‌گذاری، شرکتهای سبدگردان و ... به همراه شعب، نمایندگی، مشخصات کامل مدیران و آدرس آنها از روز شنبه مورخ 25 شهریور 96 افشا شده و سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه می توانند برای اطمینان از صحت ادعای نهادهای مالی در خصوص داشتن مجوز از سازمان بورس،  با مراجعه به آدرس codal.ir/cfi از ماهیت و فعالیت نهادهای مالی بازار سرمایه اطلاع دقیق به دست آورند.

    برچسب ها