عصر خودرو

تالار شیشه ای در استراحت:

افت ۲۱۰ واحدی شاخص بورس

عصر بازار- در دومین روز کاری مهرماه شاخص کل بورس به عقب نشینی خود ادامه داد و به همراه شاخص هم وزن افت کرد.

افت ۲۱۰ واحدی شاخص بورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای پارسان، فخوز و فولاد با افت حدود 210 واحدی به ارتفاع 85,589 رسید که در این بین نمادهای اخابر و مبین بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

    طی داد و ستدهای امروز ارزش بازار معاملات بالغ بر 307 میلیارد تومان شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از 993 میلیون ورقه سهم و حق تقدم در بیش از  59 هزار نوبت معاملاتی بود.

    طی معاملات امروز نمادهای پربیننده شامل های وب، چدن، خساپا، خودرو، شتران، فولاد و وبملت بود که در این بین های وب و چدن دو نماد تازه وارد بورسی صف خرید و رشد کامل داشتند و مابقی متعادل مثبت یا منفی بودند.

    به این ترتیب، صدرنشینی بازار امروز با بیشترین رشد قیمتی به نمادهای های وب، غشاذر، فایرا، کاذر، غپاک، کسرام و کترام تعلق گرفت، در مقابل نمادهای کهرام، شپاکسا، سبجنو، ثشرق، وتوصا، دلقما و قپیرا با بیشترین افت قیمتی در انتهای جدول معاملات نشستند.

    امروز نیز نماد چدن با 52 میلیون حجم و ارزش معاملاتی 14.5 میلیارد تومان، بیشترین حجم و ارزش معاملات  بازار بورس را در اختیار داشت.

    در مجموع، به نظر میرسد که رشد ماه قبل شاخص کل، در واقع رفتن به پیشواز گزارش های ششماهه بوده است و اکنون بازار با کمی احتیط بیشتر، در انتظار این است که با انتشار این گزارش ها ببیند که آیا میتواند در ادامه نیز به این گزارش ها اعتماد کند و خوشبین باشد یا خیر؟ برای ادامه روند صعودی، نیاز به ورود نقدینگی جدید به بازار بورس تهران داریم.

    برچسب ها