عصر خودرو

سفیر برزیل در ایران اعلام کرد:

ابراز علاقه‌مندی پتروبراس برای همکاری در پروژه‌های نفت خزر

عصر بازار- سفیر برزیل در تهران با حضور در شرکت نفت خزر، از علاقه‌مندی شرکت دولتی نفت برزیل (پتروبراس) برای همکاری با شرکت ملی نفت ایران در پروژه‌های صنعت نفت در خزر خبر داد.

ابراز علاقه‌مندی پتروبراس برای همکاری در پروژه‌های نفت خزر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا ، رودریگودی ‏‎آذردوسانتوس در دیدار با یوسف اعتمادی، قائم مقام مدیرعامل شرکت نفت خزر، ضمن ابراز علاقه‌مندی برای همکاری 2 شرکت، به نتایج مطلوب سفر فرناندو کوئیلو فیلیو، وزیر انرژی برزیل به ایران در هفته‎های اخیر و مذاکرات سازنده‎ با بیژن زنگنه، وزیر نفت اشاره کرد و خواهان گسترش مناسبات در پروژه‎های مرتبط با خزر شد.

    یوسف اعتمادی، قائم مقام مدیرعامل شرکت نفت خزر در این دیدار، ضمن تشریح حوزه فعالیت‎های این شرکت و دستاوردهای حاصل شده طی چند سال گذشته، توسعه و تولید در دریای خزر را مستلزم بهره‎گیری از تجربیات و دانش فنی شرکت‎های صاحب نام در این عرصه برشمرد.

    اعتمادی با اشاره به ارتباطات پیشین بین پتروبراس و شرکت نفت خزر، از همکاری با این شرکت برزیلی استقبال کرد.

    به این ترتیب، به نظر می‎رسد در آینده‎ای نزدیک، نشست مشترکی با حضور تیم‎های کارشناسی و فنی شرکت نفت خزر و پتروبراس در تهران برگزار شود.

    در پایان این دیدار، سفیر برزیل در تهران از مدیران شرکت نفت خزر دعوت کرد از پتروبراس و مرکز تحقیقات آن بازدیدی داشته باشند.

    برچسب ها