عصر خودرو

سامانه سهام عدالت از دسترس خارج شد

عصر بازار- سامانه سهام عدالت از بامداد امروز (شنبه) به دلیل پایان مهلت مشاهده صورت حساب و خاتمه زمان واریز مبالغ مابه التفاوت اختصاص یافته به مشمولان، مدت ۱۰ روز از دسترس خارج شد.

سامانه سهام عدالت از دسترس خارج شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، سامانه جدید پس از به روز رسانی و با بهره گیری از امکانات جدید دهم مهر ماه جاری بار دیگر در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.
    مهلت قانونی تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولان 31 شهریورماه به پایان رسید و طبق اعلام سازمان خصوصی سازی، از نظر قانونی امکان تمدید آن وجود ندارد.
    سامانه سهام عدالت در نیمه دوم اسفندماه سال گذشته رونمایی شد تا دارندگان سهام عدالت با مراجعه به آن از وضعیت صورتحساب خود آگاه شده و در صورت تمایل نسبت به تسویه باقیمانده اقساط شان اقدام کنند.
    البته ورود شماره شبای حساب بانکی مشمولان در این سامانه، جهت دریافت سود سهام عدالت تابع این مهلت نیست و مشمولان برای ورود شماره شبای خود همچنان فرصت دارند که پس از به روزرسانی مجدد سامانه، بار دیگر این امکان برای مشمولان فراهم می شود که شبای بانکی خود را در سامانه وارد کنند.
    به گفته سیدجعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی سود سهام مشمولان سهام عدالت در سه مرحله به حساب افراد واریز می شود که نخستین مرحله از آن تا پایان این هفته انجام می شود.
    از 47 میلیون مشمول سهام عدالت، حدود 32.5 میلیون نفر شماره شمای حساب خود را در این سامانه وارد کرده اند.
    سازمان خصوصی سازی پیش بینی کرده است که برای آن دسته از مشمولانی که هیچ بدهی بابت سهام خود به این سازمان ندارند، حدود 130 تا 150 هزار تومان سود واریز شود که این مبلغ برای کسانی که هنوز بدهی خود را تسویه نکرده اند، نصف می شود.

    برچسب ها